29 Ocak 2011 Cumartesi

Üşendiğim şeyler ... :)


Az önce twitter'da bunların kısa bir dökümünü yapayım dedim ama 140 karaktere sığmayacak kadar çokmuş meğer. O zaman buradan da yazmalıyım ... :)

1. Bakkala gitmek : Evde tek başımaysam ve alınması gereken bir şey varsa ve bu bakkaldan alınacaksa bekler , bekler ve beklerim. Ta ki yumurta kapıya dayanır o zaman kalk gidelim derim totoma ...


2. Çişe kalkmak : Özellikle geceyse , rüyamda tuvalet içideysem ama işiyemiyorsam , zaten tuvalet içindesin işe gitsin diye kendimle kavga ediyorsam ve sonunda o sinirle uyanmışsam ... İnadına kendimi kasarım. Ama sonra anlarım ki nalet olası metabolizmam beni hep yener ... 2 Seçenek vardır ya yatağa ya tuvalete işemek. Haliyle tercihim tuvalet olur :)


3. Eczaneden ilaç almak : Buna da o kadar üşeniyorum ki anlatamam. Ateşli hastalıklar içinde yanıyor olsam da o eczaneye gidip ilacı alana kadar iyileşirim. Önce evde olan ilaçlara bakarım , sonra kocakarı ilaçlarında çare araştırırım. Ama baktım ki ölüm döşeğine yaklaşıyorum eczaneye doğru yol alırım ...


4. Eşyalarımı düzenlemek : Genelde hep ortalıkta savruk olarak durmakta olan eşyalarımı ara sıra da olsa yerlerine yerleştirme işkencesi için kendimi 1 hafta öncesinde psikolojik olarak sakinleştiririm :) Beynimde bir plan çıkarır ve o plan doğrultusunda önce telekinetik güç yaratmaya çalışır , sonra da işe yaramayınca yarım saat içinde odamı düzenlerim. (Yarım saat sınırının sebebiyatı da en fazla o kadar dayanabilmemden kaynaklı :)


5. Gitmek : Eğer bir plan yapılmışsa o plana hazırlanma üşengeçliğim meşhurdur. Bekler , bekler ve beklerim. Ardından saate bakar 10 dk kaldığında önce panik yapar sonra da speedy gonzales gibi bir hazırlanma sürecine girerim. (Bir de zaman takıntım var buna ironi olarak , geç kalmayı sevmem :) Bu 10 dk da duş alma , giyinme ve evden çıkma dahildir. Gittiğim yerde domuz gibi eğlenir , aradaki stresli zamanı kapatırım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder